A Harry Potter Sötét varázslatok kivédése társasjáték a Roxforti csata mechnikájára épül, azaz pakliépítő játék. Azonban ez nem kooperatív társasjáték, hanem az ellenkezője. Itt két varázslótanonc mérheti össze tudását egy párbaj keretében. A játékosok egy-egy pontosan megegyező paklival kezdenek, amibe a játék során van lehetőség újabb és erősebb lapokat szerezni. Ezek lehetnek varázslatok, szövetségesek, tárgyak, és különleges átokkártyák (amiket varázslatokkal lehet az ellenfél paklijára szórni). Emellett még bizonyos kártyák az alap képességeiken felül egy extra képességgel is bírnak, ez viszont valamelyik ház címéréhez van kötve.
Ez a játékot ajánljuk azoknak, akik általában kettesben szoktak játszani, hiszen a Sötét varázslatok kivédése pont erre van kitalálva. Legfeljebb egy órás izgalmas játékmenet, így belefér a szabadidődbe.
Az Escape Room Puzzle Kaland - A Tudós Titka társasjáték egy izgalmas szabadulós játék a puzzle kihívásaival tarkítva. Rakd össze, fejtsd meg, juss ki! Egy rejtélyes gyilkosság és egy különleges ódon ház vár rád. A város északi részén lévő régi ház riasztója folyamatosan szól, és újonc rendőrként neked kell kimenned megnézni vajon mi történhetett. Csengetésedre senki nem reagál, de a bejárati ajtó nyitva van. Így bejutsz a házba, ahol egy nő holtteste fekszik. Ha ez nem volna elég, az ajtó bezáródik mögötted és amikor ki akarsz jutni rádöbbensz, hogy a ház egyetlen ajtaján sincs belülről kilincs. Fejtsd meg a tudós titkát, mert csak így menekülhetsz meg.
A szabadulós játék és a puzzle különleges ötvözete ez a társasjáték, melynek során lépésről-lépésre juthatsz el a rejtélyek megfejtéséhez. Rakd ki a puzzle-t, fejtsd meg a rejtvényeket, hogy megtudd, melyik szóba tárja fel a titkát neked legközelebb!
Izgalmas fejtörők, trükkös kódfejtés...
A játék tartalma: - játékszabály - Puzzle-dekóder - 12 db kulcspuzzle - 10 db tippérme - 2 db rejtélyes rész
- A 6 rekesz tartalma: puzzle-darabok és különféle játékelemek
Mutogasd el a mesterségeket! Ennek a szórakoztató fejlesztő játék célja a gyakori szakmák megismerése.
A játék menete: különféle mesterségek némajátékkal, csak test és kézmozdulatokkal való elmutogatása. Ki a győztes? Aki a legtöbb szakmát kitalálja, vagy aki elsőként végig tud menni a pályán! Szórakoztató-fejlesztő játékok serkentik a gyermekek egymás közti kommunikációját, közösségi élményt nyújtanak, erősítik a köztük lévő kapcsolatot. Ez a játék különösen a következő területek fejlesztésére szolgál: - személyiség és szociális készségek - környezetünk felismerése, megértése - találékonyság - megfigyelés
Ajánlott: 6 éves kortól minden korosztálynak 2-4 személy részére.