Mutogasd el a mesterségeket! Ennek a szórakoztató fejlesztő játék célja a gyakori szakmák megismerése.
A játék menete: különféle mesterségek némajátékkal, csak test és kézmozdulatokkal való elmutogatása. Ki a győztes? Aki a legtöbb szakmát kitalálja, vagy aki elsőként végig tud menni a pályán! Szórakoztató-fejlesztő játékok serkentik a gyermekek egymás közti kommunikációját, közösségi élményt nyújtanak, erősítik a köztük lévő kapcsolatot. Ez a játék különösen a következő területek fejlesztésére szolgál: - személyiség és szociális készségek - környezetünk felismerése, megértése - találékonyság - megfigyelés
Ajánlott: 6 éves kortól minden korosztálynak 2-4 személy részére.
Földünk állatvilága - Lovas kártyajáték. Ez egy olyan egyedülálló játékkártya, amely bemutatja a lovak világát, egyformán élve a kép és a szó adta lehetőségekkel. A magukért beszélő fényképeket körülvevő szöveges magyarázatok még jobban kihangsúlyozzák az állat testének külön figyelmet érdemlő részleteit és az egyes fajták jellegzetes tulajdonságait.
Ez a kártyacsomag 32 lapból áll, 8 csoportot különítettünk el, származásuk és használatuk alapján. Minden csoporthoz 4 állat tartozik, ezek alkotnak egy kvartettet. A játékot 2 és 4 játékos játszhatja. Keverjük össze a kártyákat és osszuk ki sorban egyesével addig, míg mindegyik elfogy. Az osztótól balra ülő játékos kezd: egy lapot kér valakitől a játékosok közül, azt, amire neki éppen szüksége van egy kvartett létrehozásához: pl. "Nálad van az 1A Appaloosa kártya?" Ha a megkérdezettnél nincs ilyen kártya, akkor az kérhet egy másik lapot. Ha mégis tulajdonában van az 1A Appaloosa feliratú kártya, akkor felteheti az ehhez tartozó fő kérdést (ez minden kártyán a színes sávban található). Ha a játékos helyesen válaszol a feltett kérdésre, akkor át kell adnia a kívánt kártyát. Más esetben a kártya a kérdező tulajdonában marad. Hogy ne váljon unalmassá, természetesen a kérdéseket tetszés szerint bővíthetjük. A kártyákon levő számtalan információ ehhez határtalan lehetőséget nyújt. Ha kigyűlt a négy azonos jelű lap, azonnal terítsük ki. Az nyer, akinek a végén a legtöbb kvartettje van.
A mágneses Kincsvadászat társasjáték segítségével valódi izgalmakat élhetnek át a gyerekek, hiszen a játéktáblán úgy kell lépkedniük, hogy ők érjenek be elsőként a célba. A kalózos játékfigurák azonban a speciális mágneses anyagnak köszönhetően mindig stabilan állnak a játéktáblán, így utazáshoz is ideális lesz a társasjáték. Dobj és haladj a cél felé!
A szett tartalma: - Kinyitható játéktér - 4 db Mágneses játékbábu - 1 db Dobókocka - Játékszabály
A Kresz-teszt-ben résztvevők játék közben szerezhetnek néhány információt, bővíthetik ismereteiket a közlekedés egyes szabályairól, ill. felfrissíthetik az általános Kresz-ben megtanultakat.
Mindenki személy szerint t-1 bábut kap, amit a saját maga által kiválasztott ZEBRA mögé helyezi a játékmező közepén található nagy négyzetalakű mezőre. Ezúttal a ZEBRA képviseli mind a "start"- mind a "Cél"-mezőt. A játék kezdete előtt mindenki kiválasztja a korosztályának megfelelő kártyacsomagot, s azt összekeverve persze fajtánként külön-külön- jól elérhető, s látható helyre leteszi. A kedves résztvevők ülési sorrendben, az óramutató járásával megegyező irányban guríthatnak a dobókockával.
Memóriajáték, melyben kipróbálhatod milyen az emlékezőképességed a KRESZ-ben. Az ismert memóriajáték Közlekedj okosan változatában KRESZ táblás képpárokból áll. Ezt a játékot kettő vagy több játékos is játszhatja. Jól keverjétek meg a kártyalapokat, majd képpel lefelé helyezzétek az asztalra. Sorsoljátok ki, hogy ki kezdje a játékot. A kezdő játékos fordítson fel két lapot. Ha párt talál, akkor azt tegye maga elé és folytassa a játékot. Ha nem talált egyformát, akkor a lapokat tegye vissza a helyükre, és most már a következő játékos fordít fel két lapot. A játék akkor ér véget, ha minden lap elfogyott az asztalról. Számoljátok össze ki találta a legtöbb párt: az a memória bajnoka.
A kártyajáték 34 lapból áll. Méretei: 8x8 cm. Anyaga: papír. Játékosok száma: 2-4 fő.
Szedd le a pálcikákat egymás tetejéről, de vigyázz, mert csak azt tudod leszedni, amelyik legfelül van, időre megy a játék, így sietned kell! Doboz mérete: 4,5x2,5x19 cm. Anyaga: fa Az ügyességi játék 6-99 éves korig ajánlott.
Ez a pusztán megfigyelőképességen alapuló csoportos játék könnyen elsajátítható. A játékban résztvevők száma ez esetben nem meghatározó, sőt, minél többen játszanak, annál izgalmasabb, érdekesebb lesz a memorizálás. Győztes az, aki a legaktívabban memorizált a játék folyamán, s így a végére a legtöbb kártyát gyűjtötte össze! 70 db-os megfigyelőképességet fejlesztő társasjáték.
Ebben a nagy kitartást és koncentrációt igénylő ügyességi játékban a zsinórmozgatásával kell a golyót az előre kijelölt útvonalon vezetni. A lényeg, hogy a golyó ne essen bele a lyukakba. Talán egyszerűnek tűnik, ám igazi kihívás ez minden korosztálynak. Bizony, ezzel a játékkal nemcsak a kicsik töltenek majd önfeledt órákat, de garantált, hogy a szülők sem tudják majd letenni. Már csak azért sem, hiszen igazi nosztalgiahangulatot kelt – mindnyájunk gyerekkorából ismerős lehet ugyanis ez a klasszikus golyóvezető.
Termék méreet: 27x12,8x32 cm. Doboz mérete:36x6x26,5 cm. 5 éves kortól ajánlott.
Varázsló jelmez. Méret: 128-as (5-7 éves). A jelmez tartalma: köntös, kalap. Jó minőségű gyermekjelmez. Anyaga 100 % poliészter, mely 30 C fokon kézzel mosható. Nem vasalható, nyílt lángtól és sugárzó hőtől kérjük távol tartani. További kiegészítő rendelhető az oldalunkon. A méretproblémából adódó jelmezcserénél a postaköltségek a vevőt terhelik!
Számpárosító puzzle fából. Tanuljuk a számolást játékosan. Óvodáskorú gyermekek számára remek fejlesztő játék. A feladat lényege: megtalálni és összeilleszteni a megfelelő darabokat. A játék ismerteti és gyakoroltatja a számokat, színeket és formákat játékos módon.
Ez az öltöztető játék kiválóan alkalmas a ruhadarabok és a testrészek megismertetésére. A játékban a gyerekek kreativitásuknak megfelelően öltöztethetik a kisfiút. A fogantyúval ellátott fa puzzle-t a legkisebbek i s könnyedén a kezükbe tudják venni. A játék közben fejlődik a kisgyerekek finommotorikus és formafelismerési készségük, a szem-kéz koordinációjuk, valamint a fantáziájuk. Mérete: 30x0,8x22,5 cm. 1-3 éves korosztály számára ajánlott.
Ez a háziállatos fa fogantyús puzzle kimondottan a kicsiknek lett kifejlesztve. Első kirakónak tökéletes választás. A különböző állatok méreteinek és a fogantyúnak köszönhetően könnyen kézbe tudják venni a legkisebbek is. A játék során megismerkednek a színekkel, formákkal és az állatok elnevezéseivel. Mindezek mellett fejlődik a finommotrikus készségük és a szem-kéz koordinációjuk. Mérete: 30x2,5x22,5 cm. Anyaga: fa. Ajánlott 1-3 éves korban.
Ez a járműves fa fogantyús puzzle kimondottan a kicsiknek lett kifejlesztve. Első kirakónak tökéletes választás. A különböző állatok méreteinek és a fogantyúnak köszönhetően könnyen kézbe tudják venni a legkisebbek is. A játék során megismerkednek a színekkel, formákkal és az állatok elnevezéseivel. Mindezek mellett fejlődik a finommotrikus készségük és a szem-kéz koordinációjuk. Mérete: 30x2,5x22,5 cm. Anyaga: fa. Ajánlott 1-3 éves korban.